Friday, December 19, 2008

Avslut

Igår var det min sista dag på det uppdrag som jag suttit på i över tre år och till min förvåning så hade en hel massa underbara människor samlat en slant och köpt en stor julgrupp och en ljuslyckta med tillhörande ljus till mig. Snacka om att jag blev helt galet glad och rörd!!!!! Jag tror inte att det är så jättevanligt att konsulter som slutar blir så uppvaktade som jag blev (det är så jag väljer att se på det, hihi!). Jag har nog inte fuckat upp så mycket iaf =) Så vi får se var jag hamnar efter jul- och nyårsledigheten, vilket företag som behöver min hjälp =)

För ett par veckor sedan så hittade jag detta tyg hemma i mina gömmor, det var meningen att det skulle bli julgardiner FÖRRA året, men jag hann inte då.... Se så fina de blev när jag gjorde klart dem klara tills i år =)

3 comments:

Mamma J said...

Både fina presenter och väldigt snygga gardiner!!

Spännande med nytt uppdrag - men lite läskigt?

Håller tummarna för att det blir ett bra ställe!

Vi ses snart!!

Anonymous said...

Skitsnygga tomtegardiner!! : )

Anonymous said...

Vi tycker att gardinerna är jättesnygga =)