Thursday, April 2, 2009

Framtiden ser komplicerad ut

Jag såg denna grej hos MammanJ och funderar nu för fullt på vad min bild kan betyda, fattar du?

Detta ska man göra:
Du går in på google bildsök
Sök på ditt födelsedatum (dag och månad)
Ta den andra bilden och ladda upp
Bilden du ser är din framtid

Min bild blev denna:

Det ser ganska tekniskt och avancerat ut och det är ett kryss i Kina och en sorts sol vid Sydpolen (eller vad det är för något)? Vad menas med detta? Är det här min framtid????

5 comments:

Mamma J said...

Du har då aldrig varit helt enkel att förstå sig på.

Tycker det ser ut som en framtid helt i linje med dig ;-).

Mamma J said...

Hörde du förresten att det blev en Stella i Spanien?

Linnea said...

Oj, nej, det visste jag inte! HURRA HURRA HURRA för Stellas födelsedag =)

Vad menar du, är jag inte jättelätt att förstå och komma överens med, jag lägger mig ju alltid helt platt och har aldrig en egen åsikt eller har aldrig ett eget sätt att se på saker och ting ;-)

Mamma J said...

Ska ni upp kommande helg, förresten?

Såg du mitt svar på dina frågor inne hos mig?

Linnea said...

Vi kommer inte att komma upp till helgen utan vi ska åka till min svärfar har vi bestämt. Mamma åker upp till Norrland.

Japp, har sett dina svar och ska fundera lite =)