Thursday, May 28, 2009

Gran Canaria

I födelsedagspresent gav jag mig själv en resa till Gran Canaria =) 
Playa-Beach-Strand here I come!
Jag åkte dit med min kära mamma och min kära bror.
På väg till....STRANDEN!
Vi gjorde inte så mycket mer än solade, badade, åt och sov. Jo, vi läste en massa pocketböcker också, det hör ju semestern till =)
Brorsan har det bra med sin bok i sin solstol.
Mamma diggar musik och vilar lite i skuggan.
Som vanligt vill jag visa upp några fina blommor också.


I en av dessa fina lägenheter bodde vi.
Staffan - du hade klarat dig bra här, det finns både trav.....
..... och Sibylla!
Längs stranden på kvällskvisten.

Jag kan verkigen rekomendera Gran Canaria till de som vill ha det skönt och bara sola och slappa och ta det lugnt. 

4 comments:

Mamma J said...

Åh, vad härligt ni verkar ha haft det!

Hehe - jag är ju preciiis tvärtom. Vi var ju till Playa Inglés på Gran Canaria 2001 och jag kommer aldrig att åka tillbaka till den ön.

Så skönt att man kan tycka såå olika, haha!!

Välkomna hem igen!

Marianne said...

Du var väl värd en semester i solen!

Salle said...

Gran Kanaria? Sand By då? Var är bilderna ifrån sommarfest och Sandbygrillning - eller det är kanske inte lika viktigt som släkträff :P

Linnea said...

Mamma J: Vi hade kanske tur att vi var på lugna San Agustin och inte partytokiga Playa Inglés!

Marianne: Tack =)

Salle: När sommarfesten och Sandby kan erbjuda lika mycket sol, bad och relax ska jag blogga därifrån också. Eller är du sur att du inte är med på min blogg? :p