Sunday, November 8, 2009

Utflykt till Klädesholmen

Igår var jag och Calle på utflykt till Klädesholmen.
En mysig liten ö i Bohuslän i Tjörns kommun. Sill är stort här på Klädesholmen.

Det är något speciellt med skärgården.
Vackert och fridfullt.
Calle kollar efter en bra plats att fria på (men det visste jag inte när jag tog kortet). Ja, vi är förlovade nu!!!!! =)
Här sov vi över, på det flytande hotellet Salt & Sill.
Utsikt från hotellrummet =)
På vägen hem stannade vi och kollade på Bohus fästning

8 comments:

Anonymous said...

GRATTIS mina små änglar. Underbart roligt i höst mörkret. Jag har varit hos Ulla V och grattat henne 55 år igår. Hon tyckte det var kul att ni hedrade hennes födelsedag med förlovningen. Kul va?? Kram till mågen och dottern från svärmor och mor

syster said...

Jag är sååååååååååååå glad! Skickar över en lång hård kram från Chippiluringen =)Grattis grattis grattis! puss puss

jennie said...

Bamsegrattiskram från falukussen d.ä.!! : )

Anonymous said...

GRATTIS!!!!

matu said...

GRATTIS!!! och detta har du inte ringt och talat om. Stort Grattis. Hälsa att det gjorde han bra!!!

Mamma J said...

Jihoooo! Grattis till er båda!!!

Anonymous said...

Grattis! "Don't do a thing without that ring" :D
Inga bilder på slangbellan?

Anonymous said...

Stort grattis till förlovningen!!! Kram från sofia och jorge (puyol hälsar)