Saturday, December 19, 2009

Snö i Skåne!

Så här såg det ut när jag gick till jobbet i torsdags morse! Det var snö och några minusgrader, härligt!!! Jag tror att jag är en av få som jublar varje gång det kommer snö här nere i södra Sverige och som vanligt blev det trafikkaos eftersom de inte kan köra när det är snö och halt. (Det kommer mer bilder från Sri Lanka snart, vi var ju där för att bevittna ett bröllop t.ex!)
Detta är taget alldeles nyss (lördag em), så snön verkar ligga kvar ett litet tag iaf, det är -7 ute så det är lovande =)

Jag kom på att jag inte visat någon bild på våra förlovningsringar än! Vi har valt en grov obehandlad ring i vitt guld. I love my ring =)

1 comment:

matu said...

Vad kul att se era fina bilder! Ser ut som om ni haft det bra! Du får berätta mer sen. God Jul på er.

Kram Marianne