Saturday, February 12, 2011

Dålig humor?

Jag hittade några bilder på tenta-svar som jag fått i ett mail av en kompis för länge sedan och gärna delar med mig av, läs och njut =)
Kreativt svar, inte så lätt för något att komma förbi när det är en stor elefant i vägen!
Ibland kan det vara så att man tycker att en del tal inte går att lösa helt enkelt, utan att de blir svårare och svårare men jag vet inte om det är en bra lösning att hänga sig....speciellt inte i själva talet :) men jag kan verkligen förstå frustrationen.
Helt enkelt underbar!
Att ligga med chefens fru är sällan en bra idé.....
Klart och tydligt svar på den ställda frågan, men inte riktigt rätt ändå på något sätt...
Någon som satt och dagdrömde och längtade bort, bort till Gotham city kanske....

Vilken lätt fråga... =) Eller är det ett syntest kanske? Det är annars en fin Egyptisk triangel!

1 comment:

Mamma J said...

Hahahaha, absolut underbart!