Tuesday, April 19, 2011

Långweekend i Sälen


Nu har jag varit i Sälen och åkt skidor.

Vi har varit vid Högfjällshotellt.


Här är vi på väg upp i liften, Daniel är precis bakom mig.


Elias kollar in Orvar i Trollskogen.


Brudar på vift! Ia , jag och Malin har det gött i backen. Vädret var riktigt riktigt fint, tyvärr gjorde det fina vädret att backarna blev riktigt tunga på eftermiddagen, då blev det tidig After Ski istället, hihi =)



Väggen! Det är klart att jag måste testa Väggen när jag ändå var i Sälen.....


Jag lockade med mig Ia till Väggen, hon var inte överförtjust över detta men som hon själv sagt flera gånger "jag är med på allt". Bra vän =)


Jag är lite besviken på Väggen, det var inte alls så brant och läskigt som jag trodde. Jag och Calle har åkt brantare och isigare offpist på andra skidresor, men det är alltid härligt att var på skidsemester så klart!

No comments: