Thursday, March 5, 2009

Sticky and Sweet Tour


Den 8:e augusti ska jag vara i Göteborg och kolla på Madonna! Äntligen, jag har typ längtat i 20 år.....

Det har varit en liten musikdag idag. Jag har lyssnat på dessa låter i tur och ordning:
  • Lady Gaga: Let's dance
  • Lady Gaga: Poker face
  • Pink: So what
  • Pink: Just like a pill
  • Céline Dion: I'm in love
  • Céline Dion: That's the way it is
  • Céline Dion: Imortality
  • Kiss: Heavens on fire
  • Kiss: I was made for loving you
  • AC/DC: Highway to hell
  • AC/DC: Thunderstruck
  • AC/DC: Back in Black
  • Petter feat. Eye n'I: Så klart
  • Petter: Vinden har vänt
  • Petter feat. Timbuktu, PeeWee, Ee n'I: Rulla med oss
  • Petter fest. Tibuktu: Tidens tempo
  • Shakira feat. Wyclef Jene: Hips don't lie
  • The Highwaymen: Highwayman (Calles önskning)
  • Jennifer Lopez:Play
  • Jennifer Lopez: Get Right
  • Jennifer Lopez: Jenny from the block
  • Jennifer Lopez: I'm glad
  • Madonna: Holiday
  • Madonna: Give it 2 me
  • Madonna: Express yourself
  • Madonna: Don't tell me
  • Madnonna: 4 minutes
  • Rolling Stones: Gimme Shelter (Calles önskning)

3 comments:

Mamma J said...

Hade gärna varit där med dig! I Göteborg alltså...

Linnea said...

Ja, det kommer att bli sjukt kul!

Anonymous said...

Jag kommer också vara där, för det är samma sak för mig. Senast var 19 år sen :)