Wednesday, September 16, 2009

Bröllop

Vi har blivit bjudna på bröllop på Sri Lanka i mitten av December, tjoho =) Resan och hotellet är bokade och en utflykt planerad, det ska bli hur kul som hellst, men vi får se hur mycket semester/"jullov" det blir i år eftersom det mesta kommer att gå åt till resan. Känns lite konstigt att inte vara ledig i mellandagarna som vi brukar men så får det nog bli eftersom det inte är helt gratis att vara ledig utan att ha semesterdagar att ta ut. Den stora frågan nu är vad jag ska ha på mig...... Klädkoden är mörk kostym.

5 comments:

Mamma J said...

Åååh, vad kul!!! Jag visste inte att ni skulle med! Sara och Nicklas hade ju också klädkod "Mörk kostym" så du har ju vanan inne ;-). Det är ju bara 8 år sedan, haha!!

Linnea said...

Haha, som om jag skulle kunna komma i kläder som jag hade för 8 år sedan, skulle inte tro det!!!! De är nog inte så moderna heller....jag tror nog att jag måste handla lite nytt =)

Anonymous said...

Vilka är det som gifter sig?

Linnea said...

Det är Josef (Staffans son) och Chatz.

Anonymous said...

Jamen det visste jag ju.. åååh