Tuesday, September 22, 2009

Damtennis

Jag är hur glad som hellst, mina två favoritbelgiskor är äntligen tillbaka på WTA-touren! För ett par månader sedan gjorde Kim "världens största kämparhjärta" Clijsters comeback (med seger i US Open alldeles nyss, imponerande!!!!) och idag meddelade Justine "världens vackraste backhand" Henin att hon också ska göra comeback. Det känns som att det är dags för mig också att göra comeback, men vad ska jag göra comeback i..... det finns tyvärr inte så mycket att välja på så det får nog vara =) Hm, det är nog dags att köpa sig en kanal som visar tennis så att jag kan följa dem boll för boll. Jag var även MYCKET upprörd här om kvällen när jag insåg att vi inte hade den kanal som visade Inter-Barcelona i Champions League, så det får nog bli ett köp av den kanalen också när jag ändå är på gång.

No comments: