Sunday, August 16, 2009

Konsert

Vi har varit och kollat på Madonna i Göteborg. Vi bodde på ett litet hotell (Hotell Cosmorama, bara 3 rum!) mitt i stan och det kan jag verkligen rekomendera, rent och fint, litet, bra läge och bra pris =)
Ewa, jag och Salle är redo för underhållning av världsklass. Tyvärr så hade jag så sjukt höga förväntningar att jag faktiskt blev lite besviken. Det var väldigt snyggt och bra men ganska opersonligt. Det var så välregisserat att det inte fanns möjlighet till någon spontanitet alls och det gjorde att det blev lite tråkigt ibland, men Madonna svänger alltid =) Jag håller med Marcus Larsson på aftonbladet i väldigt mycket.

Tidigare under dagen hade Mr Snacks vunnit två påsar chips på snackshjulet på Liseberg. Vi han också med att ta en tur i Balder, tjohoooooo vad det gick!

5 comments:

Karin said...

Va snygg du är i håret underbara syster!! Puss puss

Salle said...

Chips och Balder - TjoHo! :D

matu said...

Vilken snygg frisyr!!! Dags att ses snart tycker jag (och Isak)

Salle said...

Ingen som gillar min frisyr då? :P

Linnea said...

Tack så mycket för de snälla kommentarerna om min nya korta sommarfrisyr =)

Men Salle, du är ju alltid så otroligt stilig, speciellt i din nya skjorta ;-)