Monday, September 22, 2008

Nytt intressant husobjekt

Budgivningen har kommit igång i Södra Sandby (nej, vi är inte med, än...) och mäklaren för huset i Eslöv mailade mig idag och ville "kolla läget". Det har verkligen hänt saker på bodstadsmarknaden nu, mäklarna är "på" som sjutton, eller litegrann iaf, de mailar och ringer och kollar om man vill komma på en visning till och att de fått in liknande objekt i samma område som vi kan få komma och kolla på. Vi funderar på att gå på visning av detta:
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/284503

3 comments:

Anonymous said...

Vilket fint hus! Det gillar jag mycket! Får ni behålla äpplet? Puss puss

Mamma J said...

Attans vad stylat - men åh, vad fint! Min första tanke med det röda teglet var Hökåsen - minns du Aino och Affes hus där? Goda minnen, bra associationer!

Men, inuti sedan fanns inga likheter alls. Och det var nog tur egentligen - jag har tänkt på deras hus någon gång när vi varit på visningar på hus i den åldern så där - att nej - deras hus var inget jag hade köpt :).

Men, det DÄR hade jag absolut kunnat tänka mig! Fint!

(Och ja, nu börjar det vara köparens marknad...)

Anonymous said...

Löööv the bardrummen and förvaringen. Jag tycker vi tar det!