Tuesday, September 23, 2008

Underbar dag, NOT!

Var på jobbet extra tidigt idag, till ingen nytta (vi missade deadlinen ändå, men det var inte mitt fel).....
Min närmsta kollega var sjuk idag så jag fick jobba över till 20.30.....
Jag har fått ett jobbmail med budskapet "Nu får du ge dig Linnea, vad i helvete håller du på med"....
Åkte förbi en bilolycka (whiplash), som jag stannde och kollade hur det gått, på vägen hem....
Känner lite "kli" i halsen, kanske på väg att bli sjuk.....

En helt underbar dag med andra ord, kan inte vänta på att det ska börja en ny dag imorgon!

När jag klagar på jobbet (ja, det händer ibland!) brukar en kollega komma och spela upp denna på sin mobiltelefon för mig, det kanske är dags för en liten sång i detta läge: http://www.youtube.com/watch?v=1loyjm4SOa0

3 comments:

Mamma J said...

Men, vad nu?! Hur kan någon skicka dig ett sådant mail?! Så totalt oproffsigt till att börja med: om man har sådana synpunkter tar man väl det mellan fyra ögon?

Och för den delen - den som har sådana synpunkter på DIG måste ju ha totalt fel. Eller hur?! ;)

Hoppas att dagen idag - 3 månader till julafton precis - blir bättre!!

Anonymous said...

love you siss! Jag tycker du är toppen!!!

Anonymous said...

Det hela är utrett nu, han har bett om ursäkt och jag känner honom sen innan och det är en bra kille. Vi är nog alla rätt så stressade just nu på jobbet, men han har fått sig en tillsägelse av min chef =) Idag har varit en bra dag, löööööööön!!!!!!

Tack för erat stöd =)