Sunday, October 12, 2008

Ny dator

Jag har funderat på det ett längre tag men nu har jag äntligen gått och köpt mig en bärbar dator "and I LOOOOVE IT". Det är en MacBook Pro 15". Jag har inte använt den så mycket än eftersom det är så fin och jag inte vill slita på den och sabba den..... Webbläsaren heter Safari och bara det är ju hur gött som hellst, jag tänker både på att "åka på safari" och på en superduktig fotbollsspelare, Behrang Safari, som är från Lund och numera spelar i Basel och svenska landslaget =)

Så här ser den ut:
och tangentbordet....

Kolla in underverken här:http://www.apple.com/macbookpro/

Jag har även varit in och anmält mig positiv till donation av mina organ på http://www.livsviktigt.se/. Detta är något annat som jag har funderat på rätt länge och äntligen tagit tag i. Har du tagit ställning?

3 comments:

Salle said...

Snygg dator, du har verkligen bra smak!

Mina organ är det ändå ingen som vill ha, så jag slipper tanken.

Mamma J said...

Jag kan inte bestämma mig.

Jag både vill och inte vill. Så länge är jag blodgivare och anmäld till Tobiasregistret, så får vi se hur det blir med innanmätet så småningom...

Anonymous said...

Kul att du tycker att jag har bra smak Salle! Jag var lite osäker så jag tog med mig en snygg, trevlig och intelligent vän som smakråd när jag skulle välja ut den (eller hur brukar din fru beskriva dig Salle????) =)
Frågan är inte om de vill ha dina organ eller inte, utan om de får om de vill. Men man gör som man själv känner, vill man inte så tycker jag att man ska göra sin åsikt känd iaf.