Saturday, October 18, 2008

Shopping

Idag har jag gått en sväng på stan, med ganska lyckat resultat tycker jag, se själv!

      
Jag hittade ett par lila högklackade skor (det är samma sko på båda bilderna) som passade så bra och var supersköna.....

  
....att jag köpte ett par i svart också, oooops, så det kan gå! Sen blev det en röd skaljacka från Haglöfs, jag har funderat på att köpa en skaljacka ett tag och jag tror att jag har hittat den nu:
    

och fyra pocketböcker för priset av tre så klart =)
"Konsten att vara snäll" av Stefan Einhorn (som jag redan börjat läsa)
"Flickan under gatan" av Roslund och Hellström, mina nya favoriter som skrivit Box 21 och Odjuret också.
"Edwards Finnigans upprättlse" av Roslund och Hellstöm, som sagt I love them! 
och sist men inte minst:
"The Dirt" av Tommy Lee, Nikki Sixx, Vince Neil och Mick Mars

Sen hittade jag en mörkgrå sjal med lite glitter, vita och lila trådar i, en ganska lyckad eftermiddag med andra ord!

2 comments:

Anonymous said...

Vilka fina! Go high heals go!!

Linnea said...

Eller hur =)