Wednesday, May 18, 2011

Sista dagen i SF

Man kan väl inte ha varit i San Francisco utan att ha med en bild på en kabelspårvagn?
Den sista dagen i SF så regnade det lite gran, en del var gladare än andra i regnet, eller berodde det på att det skulle shoppas kanske?
Det fanns en hel del backar.....intressant att se hur alla hade parkerat sina bilar i alla dessa backar!
Porsche design (affär till dig Salle!). Här vågade vi oss inte in.....

Vi åt lunch på Lori's diner, ett charmigt superamerikanskt 50-talshak.
Pannkakor och jordgubbar till lunch, hur bra kan det bli egentligen????
I alla fyra hörnen på Union Square fanns det ett hjärta.
Två av mina hjärtan också =)
Med det andra hjärtat försökte jag att få med en palm i bakgrunden också, lyckades så där tycker jag.
Hjärta nummer tre.
Baksidan på hjärta nummer 4.
4:an lite på håll.

Golden Gate-bron fanns på fransidan av 4:an.

6 comments:

Anonymous said...

Glöm inte att shoppa själv
Linnea tycker Mall o Kjell

Salle said...

Vad taskigt! Jag som önskar mig en sådan här jacka:
http://shop3.porsche.com/usa/men/jacket/wap901xxx19/#
Väldigt mycket!
Porsche-designad mc-jacka i McQueen-cool retrostil och i supermjukt läder. Åk tillbaka och köp!

Salle said...

Så heter den WAP också, bara en sådan sak :)

Linnea said...

Ingen fara, jag har shoppat en hel del =)

Din länk funkar inte Salle, så det blir nog ingen jacka....

Linnea said...

Hittade nog länken nu: http://shop3.porsche.com/usa/men/jacket/wap901xxx19/ visst är det den?

Salle said...

Japp!