Wednesday, February 25, 2009

Finbesök

Så här glada är min mormor och min mamma när de är på besök i Skåne! Jag vet inte om det är vinet eller sällskapet eller en kombination som gör det ;-) Äntligen fick vi till det så att mormor kunde komma och kolla hur jag och Calle hade det, vi har pratat om det ett längre tag. Mamma har varit här innan men det är alltid lika kul med besök från Dalarna =) 
Tack för besöket och välkomna åter!
En av dagarna tog vi en biltur över Öresundsbron och en liten tur i Danmark innan vi tog färjan över till Helsingborg. Promenad, Nova, mat/kortspel med Henke och Catta är några andra saker vi han med innan det var dagt för mamma och mormor att åka hemåt igen.

Bilderna från Öresundsbron är hittade på Internet/Wikipedia/Google.

2 comments:

Anonymous said...

ååå vilken fin bild på mamma och mormor! Den skulle jag vilja ha!! Va kul att höra att ni haft det bra. Saknar min fina familj sååå!! Puss å kram

Linnea said...

Bilden kommer via mail om ett litet, litet tag =)