Saturday, February 28, 2009

Slutspel(at) och ny frisyr

För en del ishockeylag väntar någon form av slutspel, typ Leksand, medans för andra är säsongen över, typ Malmö. Tänk att Malmö åkte dit mot Leksand, igen..... Är det tredje gången nu? Så här tomt var det utanför Malmö Arena idag mitt på dagen men till kvällen blir det fullt ös då Melodifestivalen är på besök. Hoppas att ni får kul ikväll Salle =)
Det pågår fortfarande en del byggnadsarbete men jag kan lova att det är fint där inne. Jag vet nämligen för jag var och kollade på den första matchen i den nya arenan mellan MIF och Leksand, hur det slutade tycker jag inte att det är viktigt att ta upp ;-) Stiligt bygge den där Percy har fixat!
Vindkraftverk ute i vattnet vid bron.
Denna bild av Öresundsbron har jag tagit själv (till skillnad från de i för-förra inlägget), inte lika nära och inte lika fin men dock min egen.
Jag har hittat min favoritfrissör här nere i Skåne igen! HURRA! Hon hade slutat på det ställe jag brukar gå till men jag hittade henne i en annan av kedjans filialer så nu är jag så glad efter att nyss ha besökt henne.
Jag är mycket nöjd med att vara rödhårig igen =)

Snart ska vi gå ut och äta med bl.a. Lunken eftersom han fyller år, Grattis Grattis!!!

4 comments:

Lina Nyberg said...

Mycket stiligt barr.

Mamma J said...

Supersnyggt ju!!!

Anonymous said...

Jättefint tycker Mall och Kjell

Linnea said...

Tack, vad snälla ni är =)