Monday, August 15, 2011

Ingen bil längre

Nu har det hänt, jag har sålt min bil! Det har varit på gång i två år men inte gått så bra (jag har inte kunnt ta tag i det helt enkelt...). Det känns lite i hjärtat när man har sålt sin första bil. För en vecka sedan fick den en ny ägare, den andra totalt eftersom jag var den första ägaren till den här bilen. Som tur är så har vi en annan fin bil vi kan använda, så vi sitter inte i sjön direkt =)

Det är bara att hoppas att den nya ägaren kommer att ta hand om den lika bra som jag gjort!

4 comments:

Mamma J said...

Åååh, så nu är du inte Linnéa med cabben längre... Lite vemodigt. Men, rätt så vuxet :-).

Salle said...

Jag saknar UDA även om jag gillar Passat, även sådana med stressfläkt.

matu said...

Även jag saknar bilen lite. Var ju vår bröllopsbil!

Camilla said...

Min möhippabil!